067-6639333 9:00 - 18:00

Замовлення, оплата, доставка

Замовлення

Замовлення через кошик на сайті приймається 7 днів на тиждень, без вихідних і свят, в будь-який зручний для Вас час доби.

Обробка замовлень в порядку черги з 9:00 до 18:00 щодня, без вихідних.

Відправлення Вашого замовлення здійснюється тільки після 100% передоплати.

Замовлення відправляються на протязі 1-3 днів після підтвердження оплати.

У період державних свят і відпусток можлива невелика затримка з відправкою. Про це замовник буде повідомлений персонально.


Оплата замовлення

Оплатити замовлення Ви можете будь-яким зручним для Вас способом:

1. Оплата готівкою

Можлива при особистій зустрічі в Одесі з представником компанії, за домовленістю.

2. Оплата картою (Visa, MasterCard)

Оплата здійснюється карткою будь-якого банку світу через систему WayForPay, відразу після оформлення замовлення. Кошти знімаються зі сплатою комісії в розмірі 2,5% від суми замовлення.

3. Оплата на карту "ПриватБанк", "МоноБанк"

Оплатити можна на сайті www.privat24.ua, через мобільний додаток "Приват24", "monobank" (або мобільний додаток Вашого банку), платіжний термінал "ПриватБанк", через касу будь-якого банку. Знайти відділення "ПриватБанк" у Вашому місті можна тут.

Будь ласка, не використовуйте для оплати інші платіжні термінали (EasyPay, iBox та інші), використовуйте для оплати тільки платіжні термінали "ПриватБанк". Платежі через інші термінали складно відстежити, вони не завжди вчасно доходять. Це може створити затримку і складності з обробкою Вашого замовлення.

Отримати реквізити на оплату можна будь-яким зручним для Вас способом:

  • зробити замовлення в нашому інтернет-магазині і вибрати спосіб оплати Банківський переказ, потім натиснути кнопку "Продовжити". Після цього на вказану Вами пошту прийде лист з реквізитами для оплати.
  • зв'язатися з нашим менеджером за посиланням. Або за номером, який вказаний в розділі контакти, а також в шапці сайту.

4. Електронний гаманець

Також є можливість оплатити замовлення за допомогою електронних гаманців ЮMoney (раніше ЯндексДеньги), WebMoney. Для оплати цим способом, зв'яжіться будь ласка з менеджером за посиланням.

ВАЖЛИВО!

При оплаті з карт інших банків враховуйте комісію Вашого банку! При оплаті через касу називайте працівникові суму, яка повинна надійти на рахунок (повна підсумкова сума Вашого замовлення). Якщо на наш рахунок надійде сума менше, ніж сума Вашого замовлення, то замовлення не надійде в обробку. Будь ласка, будьте уважні!

Обов'язково повідомите нашого менеджера про оплату, повідомивши точну дату, час і суму оплати.

Якщо замовлення не сплачено протягом 24 годин, воно анулюється.


Доставка

Ми пакуємо Ваше замовлення самостійно.

Ми відправляємо замовлення як по всій території України, так і за її межі.

Відправлення здійснюється поштовими службами:

  • Нова пошта (для оформлення: номер телефону, місто, номер відділення Нової пошти, прізвище ім'я одержувача). Знайти найближче відділення. Відстежити відправлення.
  • Укрпошта (для оформлення: номер телефону, індекс, місто, повна адреса, прізвище ім'я по батькові одержувача). Знайти найближче відділення. Відстежити відправлення.

Відстежити місцезнаходження посилки ви можете за номером накладної, який Ви отримаєте, після відправки замовлення.

Оплата за доставку здійснюється покупцем при отриманні товару у відділенні поштового служби згідно тарифів компанії-перевізника.

Післяплатою (накладеним платежом) замовлення НЕ відправляються.

Відповідальність за збереження замовлення під час пересилання несе компанія-перевізник. Посилка страхується на повну вартість замовлення тому перевіряйте Вашу посилку у відділенні. Всі претензії про невідповідність будуть прийматися лише за наявності акта огляду, складеного співробітником компанії-перевізника.

Компанія "Aqua Exotic" не несе відповідальності за затримку доставки замовлень з вини поштової служби!


Обмін і повернення товару

Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів після доставки Вашого замовлення, починаючи з наступного дня після доставки замовлення і зажадати на законних правах обміну товару або повернення витраченої суми, якщо немає аналогічного відповідного товару і немає інших альтернатив для обміну.

Повернення або обмін товарів для домашніх вихованців належної якості не регламентується окремо Законом України "Про захист прав споживачів".

До зоотоварів застосовні ті ж правила, які поширюються на відповідні групи товарів, призначені для використання людиною.

При цьому необхідно враховувати наступні умови:

товарний вигляд і упаковка продукту не повинні бути пошкоджені, банки, пляшки, флакони, пакети й інша упаковка не повинні бути розкриті, контроль першого розтину непошкоджений. Замовлений Вами товар підлягає поверненню та обміну. Список товарів, які не підлягають поверненню та обміну.

До продовольчих товарів відносяться всі товари, які можна застосувати в їжу.

Продукти харчування не можуть бути повернуті або поміняні на інший продукт, якщо вони просто Вас не влаштували як покупця, або Ви передумали брати саме цей продукт після зробленої покупки.

Продовольчі товари можуть бути повернуті або обмінені, якщо Ви виявили в них суттєві недоліки і порушення норм і вимог закону. Наприклад, якщо у продукту виявився минулий термін придатності, якщо на упаковці немає переліку обов'язкових відомостей, які повинні бути вказані на продуктах харчування: маркування, дата виготовлення і термін придатності, склад продукту на мові споживача, відомості про виробника із зазначенням назви, відомості про представника , який уповноважений продавати цей продукт, маса і об'єм продукту.

Повернути ці товари можна тільки через виявлення браку або невідповідності замовлення.

Способи повернення/обміну

  • Доставити товар самостійно за домовленістю (тільки для м.Одеса)
  • Під час доставки вашого наступного замовлення, якщо такий буде Вами зроблений.
  • Транспортною компанією, якою було доставлене Ваше замовлення у Вашому місті.

ВАЖЛИВО!

Повернення або обмін товару здійснюється тільки після попереднього узгодження з нашим менеджером.

Якщо повернення або обмін відбувається через неналежну якості або невідповідності замовлення, повернення або обмін здійснюється за рахунок компанії "Aqua Exotic".

У разі якщо повернення або обмін товару відбувається не з вини компанії "Aqua Exotic" - транспортні послуги в обидві сторони сплачує покупець.


Способи відшкодування грошових коштів

  • готівкою
  • банківська картка

ВАЖЛИВО!

Провести повернення грошових коштів або обмін товару ми зможемо протягом 1-2 робочих днів з моменту отримання товару до нас на склад для оцінки його товарного вигляду.

Зверніть увагу, що всі посилки, які відправляються транспортними компаніями застраховані.

При отриманні посилки необхідно перевірити цілісність її упаковки і відсутність механічних пошкоджень.

Кожне звернення з питання обміну або повернення розглядається індивідуально.


Оформляючи замовлення на сайті aquaexotic.com.ua Ви автоматично приймаєте вищеописані умови.

card-mastercard card-visa